روش کسب بیت کوین رایگان 2024

کمک به کسب بیت کوین رایگان

روش کسب بیت کوین رایگان 2024

کمک به کسب بیت کوین رایگان

روش کسب بیت کوین رایگان 2024

بیت کوین رایگان به آسونی آب خوردن

  • ۰
  • ۰

در این نوشته می خوام ابزاری معرفی کنم بهتون که به کمکش در الکسا رتبه میتونین بگیرین. قیمت این ابزار ۸۰۰ دلاره که من در این جا میخوام رایگان بهتون ارایه بدم. یک ابزار فوق العاده خوب و ارزشمند ولی رایگان. بله درست شنیدین. ۱۰۰٪ رایگان بدون پرداخت حتی یک ریال! ولی چطوری؟

رتبه گرفتن در الکسا رایگان

رتبه ترافیک الکسا به چند دلیل مهم است. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چگونه محتوای شما نسبت به سایر سایتها عملکرد دارد. اگر رتبه ترافیک الکسا شما در حال بهبود است ، می تواند نشانگر این باشد که محتوایی که شما ایجاد می کنید خوب کار می کند و مخاطب را به خود جذب می کند. علاوه بر این ، وب سایت هایی با رتبه الکسا کمتر از یک میلیون واجد شرایط برای ارسال استعلام در HARO به عنوان یک روزنامه نگار هستند. این می تواند کمک کننده باشد زیرا تزریق نظرات کارشناسی در مقالات شما یکی از راه های بهبود محتوای شما و معتبرتر کردن آن است.

در این پست ، من آنچه را که برای بهبود رتبه الکسای خود انجام داده ام با کاهش 7،870،249 امتیاز در طول سه ماه ، شرح خواهم داد.

رتبه الکسا چیست؟ چگونه رتبه الکس محاسبه می شود؟

اول ، مهم است که بفهمیم رتبه الکسا چیست و چگونه محاسبه می شود. برای فهمیدن این موضوع ، مستقیماً به دهان اسب رفتم.

Alexa.com می گوید ، "مرتبه های راهنمایی و رانندگی الکسا مبتنی بر داده های ترافیکی است که کاربران در صفحه داده جهانی جهانی الکسا در طی یک دوره 3 ماهه ارائه می دهند ... سایت با بالاترین ترکیب بازدید کنندگان و بازدیدهای منحصر به فرد رتبه 1" و در یک وبلاگ قرار دارد. پس از اعلام آنها ، "صفحه داده الکسا نمونه ای از ترافیک جهانی اینترنت است که برای محاسبه رتبه های الکسا و برآورد معیارهای غیر گواهی شده استفاده می شود. این پانل شامل میلیون ها کاربر اینترنت است که از یکی از بیش از 25000 برنامه افزودنی مرورگر مختلف استفاده می کنند. "

منطقی است که فرض کنیم افزونه مرورگری که از آنها صحبت می کنند ، افزونه مرورگر Alexa Traffic Rank است. بنابراین ، رتبه الکسا با توجه به بازدیدهای ترافیکی به وب سایت شما از بازدیدکنندگانی که دارای افزونه رتبه Alexa Traffic Rank در مرورگر خود هستند ، تعیین می شود.

چرا باید رتبه الکس خود را بهبود بخشید؟ واقعا مهم است؟

یکی از دلایل عالی برای ارتقاء رتبه الکسا شما این است که بعد از گذراندن یک میلیون امتیاز در رتبه الکسا ، می توانید به عنوان روزنامه نگار سؤالات خود را در HARO ارسال کنید. HARO (به یک خبرنگار کمک کنید) یک سرویس آنلاین رایگان است که روزنامه نگاران را به عموم مردم وصل می کند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که روزنامه نگاران بتوانند از افرادی با تخصص در یک زمینه خاص ، نقل قول هایی را بدست آورند. هنگامی که به HARO بپیوندید ، می توانید به عنوان "منبع" برای دریافت ایمیل 3 بار در روز ثبت نام کنید که حاوی لیستی از سؤالات خبرنگاران تأیید شده است. با پیوستن به عنوان «روزنامه نگار» ، می توانید پرس و جو را ارسال کنید که از طریق 800،000++ افرادی که به عنوان منبع ثبت نام کرده اند به لیست ایمیل ارسال شود.

HARO برای ایجاد سریع محتوا بسیار عالی است. با جمع آوری تعدادی از نقل قول های کارشناسان از طریق HARO ، می توانید در هر زمان یک پست Roundup Expert را شلاق بزنید. این پست ها تمایل دارند که تعداد زیادی از سهام اجتماعی را بدست آورند و از بک لینک های زیادی بدست آورند ، زیرا افرادی که در این قطعه نقل شده اند انگیزه ای برای اشتراک گذاری و پیوند دادن به آن دارند. سهام اجتماعی ، نمای آنلاین سایت شما را افزایش می دهد. این پیوندها به ایجاد اختیار دامنه سایت شما کمک می کنند که به سایت شما اجازه می دهد برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بالاتری داشته باشد. این یک بازاریابی دیجیتالی جذاب است.

نحوه بهبود رتبه الکسا ، گام به گام (مطالعه موردی)

من با رتبه الکسا 8،863،372 شروع کرده بودم. هدف من واضح بود: رسیدن به رتبه الکس کمتر از یک میلیون در اسرع وقت. با این حساب ، من شروع به تحقیق در مورد چگونگی بهبود رتبه الکسا کردم. من در طی سه ماه به هدفم رسیدم. در اینجا نحوه انجام این کار است.

1. افزونه مرورگر Alexa Rank را نصب کنید

من به صفحه بارگیری برنامه افزودنی مرورگر Alexa Traffic Rank رفتم و آن را در Google Chrome نصب کردم. همانطور که در صفحه بارگیری برنامه افزوده شده است ، "با مرور پسوند الکسا ، با کمک به اطلاعات ترافیکی که الکسا در اختیار شما قرار می دهد ، با کمک به اطلاعات ترافیکی که الکسا ارائه می دهد ، می توانید وب را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنید." با افزونه نصب شده ، الکسا هر زمان که به سایت خود مراجعه می کردم ضبط می کرد. بعد از نصب برنامه افزودنی ، من پیشرفت بزرگی در رتبه الکسا دیدم.

پس از نصب برنامه افزودنی ، سایت من در تاریخ 7 اکتبر از 8،863،372 به 5،514،921 پرش بزرگی در رتبه الکسا کرد.

برای اطمینان از این که رتبه الکسا همچنان در جهت صحیح حرکت می کند ، من اطمینان حاصل کردم که هر روز از چندین IP (سایت خانگی و رایانه کار) به سایت خودم سر بزنم تا این افزونه آن بازدیدها را ثبت کند.

نوار ابزار الکسا

2. انتشار مطالب با کیفیت بالا و به صورت منظم

یک کاری که شما همیشه باید انجام دهید ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که برای افراد مفید و با ارزش است. من در تاریخ 4 نوامبر یک پست مهمان را در سایت خود منتشر کردم و کمی بعد از آن در 6 نوامبر ، مرتباً رتبه الکسا به ثبت رسید ، این بار به رتبه 2،522،130.

در ماه دسامبر ، من یک راهنمای کلمه 7،000+ را برای SEO WordPress منتشر کردم. می خواستم مطمئن باشم که پست های طولانی را با نکات مفیدی منتشر می کنم که می دانستم برای مخاطبانم ، افرادی که به بازاریابی دیجیتال و سئو علاقه دارند ، با ارزش هستند.

3. ایجاد پیوندها از سایتهای معتبر

از آنجایی که من هر روز با نصب الحاقی الکسا در سایت خود می گشتم ، من همچنین مطمئن شدم که همچنان به پیوند از سایت های معتبری که در داخل طاقچه من بودند ، ادامه می دهم. در تاریخ 20 نوامبر ، من یک پست مهمان در MuffinMarketing.com منتشر کردم که شامل دو لینک بازگشت به سایت من است. همچنین در ماههای اکتبر ، نوامبر و دسامبر در تعدادی از پست های تخصصی کارشناسی ارشد (اینجا ، اینجا و اینجا) نشان داده شدم که باعث افزایش بیشتر اقتدار دامنه سایت من شد و به من اجازه جذب بیشتر مراجعه و ترافیک ارگانیک را داد.

4- محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

هر چیزی که محتوای شما را در مقابل افراد بیشتری قرار دهد ، شانس اینکه شما بتوانید از کاربرانی که پسوند مرورگر الکسا را ​​فعال کرده اند ، ترافیک خود را افزایش دهید ، بنابراین به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی یک امر ضروری است.

هر بار که محتوای خود را ایجاد می کنم ، می خواهم آنرا در ویژگی های توییتر ، لینکدین و فیس بوک به اشتراک بگذارم و یک افزونه اجتماعی نیز در سایت خود نصب کنم که به اشتراک گذاری مطالب من در آن سیستم عامل های اجتماعی برای هر کسی آسان می کند.

موفقیت در ارتقای چشمگیر رتبه الکسا سایت ایران

با نصب افزونه مرورگر Alexa Rank ، ایجاد محتوای با کیفیت بالا ، ایجاد پیوندها و به اشتراک گذاری مطالب من در رسانه های اجتماعی ، من توانستم به هدف خود برای دستیابی به رتبه الکسا کمتر از 1 میلیون در 17 دسامبر 2017 برسیم. از ژانویه 2018 ، رتبه الکسا من 704،201 است.

Alexa Traffic Rank برای نظارت بر عملکرد محتوای شما و پیوستن به HARO به عنوان روزنامه نگار مفید است. مراحل ذکر شده در این راهنما را دنبال کنید و در راه رسیدن به رتبه الکسا بسیار بهتر خواهید بود. موفق باشید!

افزایش رتبه الکسا

افزایش رتبه سایت در الکسا و‌بهبود رنکینگ الکسا برای وبسایت به یک مشکل تبدیل شده است. برای افزایش رتبه الکسا باید کارهای زیادی انجام شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی