روش کسب بیت کوین رایگان 2024

کمک به کسب بیت کوین رایگان

روش کسب بیت کوین رایگان 2024

کمک به کسب بیت کوین رایگان

روش کسب بیت کوین رایگان 2024

بیت کوین رایگان به آسونی آب خوردن

  • ۰
  • ۰

الکسا یا الکسا اینترنت یک وبسایته که بر اساس محبوبیت و ترافیک،‌ سایت های اینترنتی رو رتبه بندی میکنه. این رتبه بندی میتونه روی اعتبار اون سایت اثر خاصی بذاره. مثلا ممکنه یک نفر بخواد توی سایت شما تبلیغ بذاره. قبل از این کار حتما میره و رتبه الکسا شما رو چک میکنه. این رتبه هم رتبه جهانی الکسا سایت هست و هم رتبه کشوری الکسا برای سایت.

برای سایت های ایرانی رتبه الکسا ایران خیلی مهمه. این رتبه از عددی حدود ۷۰-۸۰ هزار شروع میشه و با بهبود وضعیت سایت کاهش پیدا میکنه. یک سایت ایرانی که رتبه الکسا ایران اش مثلا ۷۰ هزار باشه رتبه جهانی الکسا اش حدود ۲ میلیونه.

بهبود و کاهش رتبه الکسا سایت ایران

من کیستم و چرا الکسا

من نیوشا صالحی هستم متولد ۱۳۷۶ تهران و یکی از مهارت هایی که پیدا کردن در زندگی ام اینه که فهمیدم دقیقا چکار باید بکنم تا رتبه الکسا یک سایت کم بشه. میتونم به شما هم کمک کنم که با کاهش رتبه الکسا ایران تون اون رو سه سوته بیاریدش نزدیک ۱۰۰۰ یا حتی کمتر. این کار واقعا سختیه. ولی به کمک من میتونید انجامش بدید.

مشاوره با من در مورد الکسا سایت تون

اگه شما هم یک سایت اینترنتی دارین و دوست دارین که یک کاهش سریع در رتبه الکسا سایت تون ببینید با من همراه باشید.

میتونم به شما کمک کنم تا رتبه الکساتون خیلی زود کم بشه و بیاد نزدیک ۱۰۰۰.

واقعا کار دشواریه مخصوصا اگه محتوای خوبی توی سایت تون نداشته باشید که باعث میشه ترافیک هم نگیرید و بدون ترافیک امکان نداره بشه رتبه الکسا رو دستکاری کرد.

ترافیک ترافیک ترافیک

برای اینکه رتبه الکسا سایت تون خوب بشه نیاز دارید به ترافیک. ترافیک به شما کمک میکنه تا محبوبیت شما از دید الکسا افزایش پیدا کنه. الکسا به سایتی میگه محبوب که ترافیک و بازدید و کلیک زیادی داشته باشه. هر چی ترافیک سایت تون بیشتر باشه رتبه شما بهتر میشه. ولی این ترافیک رو از کجا باید جذب کرد؟ اگه این همه بازدید کننده داشتیم رتبه الکسا سایت مون خودش خوب میشد. چه نیازی به این حرفا؟؟؟

ایجاد ترافیک ساختگی به منظور ارتقا رتبه الکسا

باید سعی کنید از روش هایی استفاده کنید تا ترافیک ساختگی و مصنوعی روی سایت تون ایجاد بشه. البته به نوعی که الکسا هم این رو متوجه بشه وگرنه الکی وقت خودتون رو صرف کاری کردید که هیچ نتیجه ای نداشته.

نصب نوار ابزار الکسا Alexa Toolbar

با نصب این تولبار هر کلیکی که روی مرورگرتون داخل سایت تون بکنید یک سیگنال ترافیکی به الکسا فرستادید. خب دست به کار بشید. به فک و فامیل و دوست و آشنا بگید روی گوگل کروم شون نوار ابزار الکسا رو نصب کنن و شروع کنن به گشت و گذار توی سایت تون. اثر فوق العاده ای داره. اگه بتونید این کار رو با دوستانی از شهر ها یا حتی کشورهای مختلف بکنید و از اونها هم کمک بگیرید فوق العاده خواهد بود.

اثری که این کار داره رو کمتر کاری میتونه روی رتبه الکسا شما بذاره.

راهکار ویژه سایت های ایرانی

اگه سایت ایرانی دارید مخصوصا دات آی آر ir و میخواید رتبه الکسا اش خوب بشه اون هم یک بشه این یک لینکه. توی این لینک دستورالعامل ساده ای ذکر شده که به راحتی میتونید با چند کلیک بدون التماس از دوستان و آشنایان به راحتی خودتون به تنهایی برای کاهش رتبه الکسا سایت اقدام کنید. این اقدامات فقط یک مرورگر اینترنتی مثل گوگل کروم لازم داره و نصب نوار ابزار الکسا و دیگه به هیچ کس دیگه ای هم احتیاج نیست.

برام کامنت بذارین میخونم و جواب میدم حتما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی